Tuesday, May 10, 2011

Selamat Hari Ibu - Untuk Mak & Mak Mertua Tersayang



Entry hari ni pasal makan2 kt JM Bariani @ Bukit Kemuning.
Mula2 nak belanja mak makan hari Ahad, tp, mak xnk coz dia dah masak macam2. So, aku n kakak decide mkn hari Isnin..
choice kitaorg samada Secret Recipe or Pizza Hut.. Tp, mak nak makan nasik.. So, kitaorg decide laa gi JM Bariani kat Kota Kemuning.. Jauh? Xper laa, nk support biznes sedara-mara sendiri..
Memandangkan aku x makan nasik, so, aku pun pilih laa Mee Bandung..(Sebenarnya berharap nak makan Laksa Johor coz owner JM ni expert masak Laksa Johor).. Tapi, apakan daya, menu tu belum dibuat lagi..
Gambar Mee bandung tak sempat amik, coz, ramai sgt org.. Segan laa pulak..hehhee..
Mee bandung kat sini memang sedap berbanding kedai-kedai lain yang pernah aku makan (lagi-lagi kat kedai tomyam)..
Walauapepun, mee bandung mak aku buat mmg tak boleh challenge laa.. Tak percaya? Tanyer laa org yang dah pernah makan..

Apepun, Selamat Hari Ibu kepada Pn Jaliah dan Pn Zaiton yang begitu baik, memahami dan mengasihi aku yg kekadang degil ni.. Moga dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan sentiasa dalam keredhaan Allah.. LUV U MAK..

Nota : Alhamdulillah, aku dikurniakan rezeki oleh Allah, dapat Mak dan Mak Mertua yang amat terbaik.. Thank You ALLAH..

No comments:

Post a Comment