Thursday, May 12, 2011

Saham Bank Rakyat – Kami Mesti Pilih




Alhamdulillah, berjaya gak aku beli saham bank rakyat ni untuk aku & my husband walaupun dah lewat sebulan. Aku beli pada 9 Mei 2011 (Isnin). Aku amik cuti rehat semata-mata nak dapatkan saham ni..

Walaupun orang lain dah berebut-rebut beli masa bulan April, aku yang ketinggalan kereta api ni baru dapat tau bulan Mei. So, aku terus call hotline bank rakyat & tanye fasal saham ni. Alhamdulillah, masih boleh di beli. Apa lagi, terus laa apply cuti..


Maka, hari Isnin tu dengan semangat berkobar-kobar, memandu lah aku ke Bandar Baru Klang. Still pagi, so, org pun tak ramai. Aku kena isi sampai 3 keping borang sorang (borang fotostat & not carbonised). So, 6 keping laa aku kena isi. Tapi, tu tak jadi hal coz aku still dapat beli saham tu dalam keadaan yang tenang dan selesa.

Memandangkan kita boleh buat urusan Tabung Haji kat Bank Rakyat, maka aku pun terus berurusan & menyetelkan apa yang patut.. Maka, tamat lah kisah Saham Bank Rakyat. Sekarang tunggu keputusan Bank Rakyat sama ada permohonan aku nak beli extra unit, dapat atau tak..

For my luvly husband, thanks for the ‘nafkah’ given. I’ve spend it wisely tau. ..Beli saham lagi....

***Thank you Allah, for giving me this opportunity..***

No comments:

Post a Comment