Thursday, May 12, 2011

Pada-Mu aku bersujud – Nyanyian Afghan..

Hari ni aku nk kongsi satu lagu yang aku suka sangat. Actually,it’s not a new song. Penyanyi dia Afghan from Indonesia..

Jujurnya aku tak kenal pun siapa En. Afghan ni.. Tgk youtube, comel gak dia ni.. hehe.. Tapi, apepun, lagu ni mmg best dan menginsafkan.. Afgan telah memberi jiwa pada lrik yang indah ini..

Masa dengar lagu ni, lagi-lagi dalam keadaan hujan mmg tangkap syahdu laa.. Rasa sangat betapa kecilnya aku ni. Semua berharap pada nikmat Allah.. Hamba-Mu ini tiada daya upaya tanpa bantuan dan rahmat-Mu Ya Allah..

Bagi aku, sambil menyanyi lagu ni, kita sebenarnya berdoa.. Memohon limpah rahmat dan kurnia dari the one and foremost ALLAH S.W.T. Semoga korang semua mendapat manfaatnya.. So, enjoy the song..




Ni lirik lagu ni :

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya namaMu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan kurniaMu
Dalam sunyi aku bersujud

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan kurniaMu
Dalam sunyi aku bersujud

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan kurniaMu
Dalam sunyi aku bersujud
PadaMu

No comments:

Post a Comment