Saturday, April 23, 2011

Lawatan ke Pesta Buku 2011





Seperti yg dijanjikan, aku nk citer pasal pemergianku dgn my sis to book fair 2011 kat PWTC.. Sampai PWTC dh kul 10:20am.. Alhamdulillah, walaupun sesak, parking masih ade lagi, tp kat roof top.. Seperti biasa kat dalam tu, dh penuh ngan manusia.. Mcm2 aktiviti ade hari ni.. So, tgk laa gmbar2 yang aku attached kan..
Kat dalam tu mmg x rase masa berlalu.. Perut x rase lapar, haus pun x.. Cuma, tgn jer lenguh sikit..hehhe..mana taknya buku semua berat2.. aku rase rugi lak kalau beli buku nipis2..hehe..

Mmm.. aper yg interesting?? Ok laa, aku senaraikan satu-persatu xtvt pada 23 April 2011 :

1. Tun Mahathir ada. Dia promote buku A Doctor In The House - The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad..
2. Dapat beli buku ngan diskaun yang best laa.. Rase mcm beli banyak, tapi bile kira2 balik, tak sampai rm300 pun..
3. Masuk pertandingan makan cupcakes.. Mula2 aku ingat boleh laa makan banyak2, tp apakan daya dlm masa 20 saat,aku cuma mkn half of it jer..hehe.. Aku control?? X langsung laa.. Cuma bile dh mkn kat atas pentas tu xleh nk telan.. Aku mmg respek org leh mkn sampai 2 biji cupcakes 20 saat.. Bila dh masuk dalam mulut kan melekit-lekit.. huhu.. Walaupun kalah, tp dpt laa bawak balik 4 biji cupcakes yang x habis tu..
4. Aku berjaya ke PWTC dengan jayanya.
5. Ramai novelis yg turun padang jumpa peminat
6. Macam2 lagi laa, so, jangan lupa pergi yer..

Akhirnya, setelah 4 jam berada kat dalam perut PWTC tu, kitaorg pun keluar.. Masa tu baru laa terasa tekak ni haus, badan2 dh sakit, tangan dh lenguh2..Mana taknyer dekat 7.2 kg buku yang kena pegang..
Apepun, book fair mmg best.. Membaca jambatan ilmu, x baca jambatan dungu.. Jgn marah..

No comments:

Post a Comment