Thursday, April 21, 2011

Banyak Bercakap



Hari ni ade public speaking oleh ofis mate aku pasal keserasian..
Aku tertarik dengan slide dia yg inform kalau org perempuan membebel umpama 6 hari dalam setahun.. Wow, Amazing huh.. Yer laa, 6 hari x 24 jam = 144 jam.. So, jejaka2 di luar sana biar laa isteri @ gf anda nk membebel ke ape ker.. Bukan lama pun kan??

Aku?? Kalau ikut, husband aku mmg suka aku bercakap.. Dia rase pelik kalau aku tak bercakap.. Tp, bile dia outstation ni, kadar aku bercakap, berborak, bercerita agak kurang laa sikit.. Mana taknyer, dalam keter, aku nk ckp ngan sape? Kalau balik umah aku, tggl sorang2, memang la x bercakap.. Lain laa, balik umah parents aku, bising laa gak nk borak tu borak ni..

Oleh itu, dengan rasminya, aku meng'declare'kan yang pada 2011 ni kadar aku membebel adalah pada kadar 2 hari setahun.. Huhu.. Rase mcm hebat jer..

Buat suamiku : Isterimu ini dh jadi agak pendiam.. Uhukzz...

No comments:

Post a Comment