Tuesday, April 19, 2011

Kenapa Blog??



Nape aku sibuk nk berblog??? Gila glamer? -dh tentu laa x.. Jeles ngan kwn2 yg ade blog?-mmm,lagi laa x... Apepun, alasan aku berblogging ni sebab :

1. Nk hilangkan bosan.. (Cintaku tertinggal di Geneva, anak pun xder lagi)
2. Boleh jadi rujukan @ tatapan @ kenangan di masa depan
3. Dh byk tulis cite kt my notebook (buku nota) tp, malas nk taip..
4. Boleh kongsi2 citer, luah perasaan, komen tu, komen ni.. (aku ni suka berblog walking)
5. Boleh guna perkataan 'aku'..oopsss..
6. Boleh edit2 bile suka + meng'expand'kan kreativiti
7. Boleh letak gambar (muahaha..coz aku dlm proses nk beli kamera..lalala)

Buat masa ni tu laa reasonnya.. Maybe, ade idea lagi aku edit laa...haha..(suka hati laa kan, blog ni aku yg punya)...

No comments:

Post a Comment