Wednesday, April 27, 2011

Cerita Hari Ini

Huh..dh lama x melarikan jari-jemari di dada keyboard ni utk cerita di blog nie..
Hehe..bukan ape, biasa laa, after book fair, semangat nk membaca buku2 yg dibeli memang membara dan berkobar-kobar.. Dgn kesibukan kerja, bukak pc hanya untuk chatting dgn my luv..

Apa xtvt aku?? Mmm, sibuk dgn mcm2 benda.. Kena bungkus hadiah utk Kelab yg aku join.. Alhamdulillah, aku ade team yg amat boombastic, rajin & comel.. hehe..
Keje mcm biasa, ade jer laa benda nak buat, kejap projek ni, kejap meeting tu, kejap prepare slide, kejap tu, kejap ni.. Tapi, tu laa ni semua cabaran dalam bekerja.. Kalau keje sendiri lagi laa macam2 benda kena fikir & buat.. So, aku cuba bersyukur dengan apa yang aku miliki sekarang (chewaaah..ayat baik gitu).

Sekarang ni musim hujan..so, jem adalah perkara biasa.. Dari perjalanan yg 40 minit dh jadi 1 jam 15 minit.. huh..

Sekian sahaja catatan untuk hari ni.. Hidup ini sebenarnya indah, kita yg mengharu-birukannya..

No comments:

Post a Comment