Saturday, April 21, 2012

Pesta Buku Kembali Lagi.. (27 April - 06 Mei 2012)

Alhamdulillah, event yang paling aku tunggu utk bulan April ni (selain besday suami tercinta, besday bapak n mastura)dh hampir tiba.. Weeeee.. Nak borong buku byk2.. Tahun ni aku dh ade beberapa buku yang aku dh target nak beli.. Calon-calonnya ialah :
and the list is go on and on... Cuma dari pengalaman lepas, aku dh taknak terburu-buru beli novel-novel murah (yg diskaun 50% to 70%) coz byk cerita sampah.. Tapi, ada juga yg worth buying.. Mcm novel2 Norzailina Nordin.. Aku pun pelik naper novel dia dijual murah, padahal plot cerita dia best mcm novel Arjuna Hati.. Lagi satu, aku suka baca Novel Talib Hassan.. Novel yg paling aku minat of course laa Sultan Muhammad Al Fateh - Penakluk Constantinopel..
Tadi baru tgk website Karangkraf, nampak mcm byk buku2 best.. Kakak aku lak x sabar nk beli novel baru Ramlee Awang Murshid.. Hehe..aku pun x sabar nak menumpang a.k.a meminjam baca..Harap buku SUNAN MUSAFIR akan keluar laa book fair kali ni.. Baru laa happening kan? Mmm... Lagi satu, setiap kali book fair mesti ade jer buku resepi yang aku beli (walaupun cuba sekali atau x pernah cuba langsung..ahakss) Thn ni gak, aku cadang nk beli buku dari Kaki Novel.. Tak pernah beli & baca buku diaorg.. Same goes to other publisher.. Kalau publisher yg sama jer, bosan gak..hehe.. Hope kali ni balik dari book fair x demam n sakit2 badan lagi.. Mana taknyer, mengusung buku yg berat berpuluh kilo.. Jumpa di PWTC nanti.. Mmmuuahhhh..

No comments:

Post a Comment